Description
Stuurgroep Ministerie Vlaamse Gemeenschap / Universiteit Antwerpen / AP Hogeschool Antwerpen: Effectief CLIL-onderwijs in Vlaanderen. Profielen van scholen en leerlingen, ervaren effecten en randvoorwaarden (Beleidsgericht onderzoek - Bestek nr. ASK/2023/09).Période | 1 janv. 2024 → 1 mars 2025 |
---|---|
Tenu à | Vlaamse Overheid/Flemish Government (Departement onderwijs & vorming/Education & training department), Belgique |
Degré de reconnaissance | National |
Contenu connexe
-
Activités
-
AILA 2021
Activité: Participation ou organisation d'un événement › Participation à une conférence, un congrès
-
Dynamiser le flux didactique en DNL : variables socio-affectives, langagières et collaboratives
Activité: Discours ou présentation › Discours invité
-
A longitudinal test of the impact of CLIL on language emotions and learning motivation
Activité: Discours ou présentation › Présentation orale
-
Résultat de recherche
-
Does CLIL shape language attitudes and motivation? Interactions with target languages and instruction levels
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Looking for the i in CLIL: A literature review on the implementation of dual focus in both subject and language classrooms
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
CLIL, an elitist language learning approach? A background analysis of English and Dutch CLIL pupils in French-speaking Belgium
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Classroom anxiety and enjoyment in CLIL and non-CLIL: Does the target language matter?
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Projets
-
Assessing Content and Language Integrated Learning
Projet: Recherche