Description
When the target language does matter in CLIL: comparing socio-affective outcomes for two target languages, English vs. DutchS172: The fifth C: CLIL principles and practices in local contexts
Période | 15 août 2021 → 20 août 2021 |
---|---|
Type d'événement | Une conférence |
Numéro de conférence | 2021 |
Emplacement | Groningen, Pays-BasAfficher sur la carte |
Degré de reconnaissance | International |
Contenu connexe
-
Projets
-
Assessing Content and Language Integrated Learning
Projet: Recherche
-
Socio-affective variables in primary and secondary CLIL schools
Projet: Projet de thèse
-
Presse/médias
-
L'immersion en question(s): résultats de recherche
Presse/Médias: Recherche
-
Activités
-
Vlaamse Overheid/Flemish Government (Departement onderwijs & vorming/Education & training department) (Organisation externe)
Activité: Affiliations › Membre d'un comité
-
Assessing CLIL. International perspectives.
Activité: Participation ou organisation d'un événement › Participation à un Colloque, une journée d'étude
-
L'immersion en question(s). Résultats d'un projet de recherche multidisciplinaire.
Activité: Participation ou organisation d'un événement › Participation à un Colloque, une journée d'étude
-
Résultat de recherche
-
Understanding foreign language education and bilingual education in Belgium: a (surreal) piece of cake
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Assessing Content and Language Integrated Learning (CLIL) in the French-speaking Community of Belgium: linguistic, cognitive and educational perspectives
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Does CLIL shape language attitudes and motivation? Interactions with target languages and instruction levels
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Assessing CLIL: A multidisciplinary approach
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs