Groupe de recherche sur le plurilinguisme

  • 5000

    Belgique

Résultat de recherche

Filtrer
Poster
Poster

Acquisition of intensifying constructions in Dutch and English by French-speaking CLIL and non-CLIL learners

Hendrikx, I., Van Goethem, K., Hiligsmann, P. & Van Mensel, L., 2015, (Non publié).

Résultats de recherche: Contribution à un événement scientifique (non publié)Poster

File
7 Téléchargements (Pure)

Assessing Dutch and English immersion education in French-speaking Belgium

Van Mensel, L. & Hiligsmann, P., 2016, (Non publié).

Résultats de recherche: Contribution à un événement scientifique (non publié)Poster

File
6 Téléchargements (Pure)

Effects of input on written proficiency in L2 English and Dutch: CLIL and non-CLIL learners in French-speaking Belgium

Van Mensel, L., Bulon, A., Hendrikx, I., Meunier, F. & Van Goethem, K., 2017, (Non publié).

Résultats de recherche: Contribution à un événement scientifique (non publié)Poster

File
9 Téléchargements (Pure)

How to measure and integrate socio-affective variables in the evaluation of CLIL

De Smet, A., Mettewie, L., Van Mensel, L., Hiligsmann, P. & Galand, B., 2015, (Non publié).

Résultats de recherche: Contribution à un événement scientifique (non publié)Poster

File
12 Téléchargements (Pure)

The role of socio-affective variables in French-speaking CLIL and non-CLIL learners

De Smet, A., Meunier, F., Mettewie, L., Galand, B. & Van Mensel, L., 2015, (Non publié).

Résultats de recherche: Contribution à un événement scientifique (non publié)Poster

File
18 Téléchargements (Pure)