Requirements engineering and business/IT alignment

Projet: Axe de recherche

Détails du projet

statutFini
Les dates de début/date réelle1/01/1031/01/10

Résultat de recherche

Choose Your Creativity: Why and How Creativity in Requirements Engineering Means Different Things to Different People

Mahaux, M., Mavin, A. & Heymans, P., 2012, Proceedings of the 18th International Working Conference on Requirements Engineering: Foundation for Software Quality (REFSQ'12). Regnell, B. & Damian, D. (eds.). Springer, Vol 7195. p. 101-116 16 p.

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceArticle dans les actes d'une conférence/un colloque

• Factors Influencing Collaborative Creativity in Requirements Engineering: an Analysis and Practical Advice

Mahaux, M., Gotel, O., Mavin, A., Mich, L., Nguyen, L. & Schmid, K., 2012, (Non publié) Proceedings of the 20th International Requirements Engineering Conference. Sawyer, P. (Ed.).

Integrating the Complexity of Sustainability in Requirements Engineering

Mahaux, M. & Canon, C., 2012, (Non publié) Proceedings of the 1st International Conference on Requirements Engineering for Sustainable Systems. Salinesi, C. (Ed.).

Thèses de l'étudiant

Animating Albert II Specifications

Author: Heymans, P., 2001

Superviseur: Jarke, M. (Personne externe) (Jury), Fichefet, J. (Jury), Dubois, É. (Jury), Habra, N. (Jury) & Schobbens, P. (Promoteur)