Nathalie Dumont

Calculé d’après le nombre de publications stockées dans Pure et de citations dans Scopus
20232023

Résultat de recherche par an

Profil personnel

Présentation

I'm a researcher in marketing at the University of Namur (UNamur). My main research interest concerns branding and consumer behavior. I'm member of the Center for Research on Consumption and Leisure (CeRCLe | UNamur) as well as of the Center on Consumers and Marketing Strategy (CCMS | Unamur-UCL). I'm currently enrolled in a PhD program and work at the same time as teaching assistant in Marketing Management, Market Research and Information System. Before devoting myself to research and teaching, I worked for 10 years in the media and entertainment industry as marketing manager.

Diplômes

PhD in Business Administration - Marketing - Unamur (2017-2023)

Master in Business Administration - Marketing - IAE France (2005-2006)

Master in Communication - Business Communication - ULB (2001-2005)

Empreinte digitale

Passez en revue plus en détail les thèmes de recherche où Nathalie Dumont est actif. Ces libellés thématiques proviennent des travaux de cette personne. Ensemble, ils forment une empreinte digitale unique.
  • 1 Profils similaires

Collaborations et principaux domaines de recherche des cinq dernières années

Collaboration externe récente au niveau du pays/territoire. Voir les détails en cliquant sur les points ou