consortium des équipements de calcul intensif

Projet: Recherche

Détails du projet

statutEn cours d'exécution
Les dates de début/date réelle1/01/1131/12/20

Résultat de recherche

Optimization by a genetic algorithm of pyramidal structures made of one, two or three stacks of metal/dielectric layers for a quasi-perfect broadband absorption of UV to near-infrared radiations

Mayer, A., Griesse-Nascimento, S., Bi, H., Mazur, E. & Lobet, M., 1 janv. 2020, Dans : Proceedings of SPIE. 11344, p. 113441L 12 p.

Accès ouvert
File
  • All-polymer solar cells based on photostable bis(perylene diimide) acceptor polymers

Lenaerts, R., Cardeynaels, T., Sudakov, I., Kesters, J., Verstappen, P., Manca, J., Champagne, B., Lutsen, L., Vanderzande, D., Vandewal, K., Goovaerts, E. & Maes, W., 1 juil. 2019, Dans : Solar Energy Materials and Solar Cells. 196, p. 178-184 7 p.

Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revueArticle

• Synthesis and switching properties of new derivatives of azoresveratrol

Berthet, J., Agouridas, L., Chen, S., Allouchi, H., Melnyk, P., Champagne, B. & Delbaere, S., 1 déc. 2019, Dans : Dyes and pigments. 171, 9 p., 107666.

• Projets

Modelling Nanostructures Symposium

Alexandre Mayer (Poster), , Rachel Langlet (Poster), , Per Olof Åstrand (Poster), & Philippe Lambin (Poster)

31 janv. 20191 févr. 2019