Regional differences in open innovation practices in SMEs

André Spithoven, Marcus Dejardin

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceArticle dans les actes d'une conférence/un colloque

52 Téléchargements (Pure)

The aim of this contribution is twofold. First, the presence, use and appreciation of open innovation practices are captured by using five waves of the Community Innovation Survey of Belgium to develop indicators. Second, the relevance of these indicators is observed with respect to the region in which SMEs are located and the effects of open innovation practices on the innovative performance of SMEs.
langue originaleAnglais
titreActes du 22e Congrès des économistes
Sous-titreLes enjeux de l'innovation. Quelles politiques? Quelles gouvernances?
rédacteurs en chefBruno van Pottelsberghe, Paul Belleflamme, Michele Cincera, Marcus Dejardin, Manuel Hensmans, Sybille Mertens, Marthe Nyssens, Reinhilde Veugelers, Patrick Waelbroeck
Lieu de publicationCharleroi
EditeurEditions Université Ouverte
Pages371-379
ISBN (imprimé)978-2-87306-150-0
Etat de la publicationPublié - nov. 2017

Empreinte digitale

Examiner les sujets de recherche de « Regional differences in open innovation practices in SMEs ». Ensemble, ils forment une empreinte digitale unique.