Amélie de Francquen

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre (revu par des pairs)

langue originaleAnglais
titreStudy on the Application of Directive 2001/29/EC on Copyright and Related Rights in the Information Society (the "InfoSoc Directive")
Lieu de publicationBruxelles
EditeurEuropean Union
Pages547-585
étatPublié - 2013

de Francquen, A. (2013). Press review exception for institutions and enterprises that offer press-clippings to their subscribers or employees. Dans Study on the Application of Directive 2001/29/EC on Copyright and Related Rights in the Information Society (the "InfoSoc Directive") (p. 547-585). Bruxelles: European Union.
de Francquen, Amélie. / Press review exception for institutions and enterprises that offer press-clippings to their subscribers or employees. Study on the Application of Directive 2001/29/EC on Copyright and Related Rights in the Information Society (the "InfoSoc Directive"). Bruxelles : European Union, 2013. p. 547-585
@inbook{453fb4b9c9084bba98d7d2beaeb2c046,
title = "Press review exception for institutions and enterprises that offer press-clippings to their subscribers or employees",
author = "{de Francquen}, Am{\'e}lie",
year = "2013",
language = "English",
pages = "547--585",
booktitle = "Study on the Application of Directive 2001/29/EC on Copyright and Related Rights in the Information Society (the {"}InfoSoc Directive{"})",
publisher = "European Union",

de Francquen, A 2013, Press review exception for institutions and enterprises that offer press-clippings to their subscribers or employees. Dans Study on the Application of Directive 2001/29/EC on Copyright and Related Rights in the Information Society (the "InfoSoc Directive"). European Union, Bruxelles, p. 547-585.

Press review exception for institutions and enterprises that offer press-clippings to their subscribers or employees. / de Francquen, Amélie.

Study on the Application of Directive 2001/29/EC on Copyright and Related Rights in the Information Society (the "InfoSoc Directive"). Bruxelles : European Union, 2013. p. 547-585.

TY - CHAP

T1 - Press review exception for institutions and enterprises that offer press-clippings to their subscribers or employees

AU - de Francquen, Amélie

PY - 2013