Ilyasse Aksikas, Joseph Winkin, Denis Dochain

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
étatPublié - 2005

Aksikas, I., Winkin, J., & Dochain, D. (2005). Optimal LQ-feedback regulation of a nonisothermal plug flow reactor model by spectral factorization. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Aksikas, Ilyasse ; Winkin, Joseph ; Dochain, Denis. / Optimal LQ-feedback regulation of a nonisothermal plug flow reactor model by spectral factorization. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2005.
@book{c38d264a1af9424bb0362b3f67b1b77f,
title = "Optimal LQ-feedback regulation of a nonisothermal plug flow reactor model by spectral factorization",
author = "Ilyasse Aksikas and Joseph Winkin and Denis Dochain",
note = "Publication code : FP SB010/2005/01 ; QA 0002.2/001/05/01",
year = "2005",
language = "English",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Aksikas, I, Winkin, J & Dochain, D 2005, Optimal LQ-feedback regulation of a nonisothermal plug flow reactor model by spectral factorization. FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

Optimal LQ-feedback regulation of a nonisothermal plug flow reactor model by spectral factorization. / Aksikas, Ilyasse; Winkin, Joseph; Dochain, Denis.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2005.

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - Optimal LQ-feedback regulation of a nonisothermal plug flow reactor model by spectral factorization

AU - Aksikas, Ilyasse

AU - Winkin, Joseph

AU - Dochain, Denis

N1 - Publication code : FP SB010/2005/01 ; QA 0002.2/001/05/01

PY - 2005

Y1 - 2005

M3 - Other report

BT - Optimal LQ-feedback regulation of a nonisothermal plug flow reactor model by spectral factorization

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Aksikas I, Winkin J, Dochain D. Optimal LQ-feedback regulation of a nonisothermal plug flow reactor model by spectral factorization. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2005.