Ingrid Bongartz, Andy Conn, Nick Gould, Michael Saunders, Philippe Toint

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Nombre de pages50
étatPublié - 1997

Série de publications

NomTechnical report
EditeurDepartment of Mathematics, University of Namur
Volume97(14)

Bongartz, I., Conn, A., Gould, N., Saunders, M., & Toint, P. (1997). A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization: the complete results. (Technical report; Vol 97(14)). Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Bongartz, Ingrid ; Conn, Andy ; Gould, Nick ; Saunders, Michael ; Toint, Philippe. / A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization: the complete results. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 1997. 50 p. (Technical report).
@book{29fd24b36b354602ade994dd2f5c87f4,
title = "A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization: the complete results",
author = "Ingrid Bongartz and Andy Conn and Nick Gould and Michael Saunders and Philippe Toint",
note = "Publication code : {"}*FP SB 10/1997/14 ; QA 2.2/1/97/14{"}",
year = "1997",
language = "English",
series = "Technical report",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Bongartz, I, Conn, A, Gould, N, Saunders, M & Toint, P 1997, A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization: the complete results. Technical report, VOL. 97(14), FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization: the complete results. / Bongartz, Ingrid; Conn, Andy; Gould, Nick; Saunders, Michael; Toint, Philippe.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 1997. 50 p. (Technical report; Vol 97(14)).

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization: the complete results

AU - Bongartz, Ingrid

AU - Conn, Andy

AU - Gould, Nick

AU - Saunders, Michael

AU - Toint, Philippe

N1 - Publication code : "*FP SB 10/1997/14 ; QA 2.2/1/97/14"

PY - 1997

Y1 - 1997

M3 - Other report

T3 - Technical report

BT - A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization: the complete results

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Bongartz I, Conn A, Gould N, Saunders M, Toint P. A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization: the complete results. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 1997. 50 p. (Technical report).