Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

30 Downloads (Pure)
langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
étatPublié - 2005

Sachs, E., & Sartenaer, A. (2005). A class of augmented Lagrangian algorithms for infinite-dimensional optimization with equality constraints. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Sachs, E. ; Sartenaer, Annick. / A class of augmented Lagrangian algorithms for infinite-dimensional optimization with equality constraints. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2005.
@book{1a0845050303437a84ef8b8d3abe50bc,
title = "A class of augmented Lagrangian algorithms for infinite-dimensional optimization with equality constraints",
author = "E. Sachs and Annick Sartenaer",
note = "Publication code : FP SB010/2005/04 ; QA 0002.2/001/05/04",
year = "2005",
language = "English",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Sachs, E & Sartenaer, A 2005, A class of augmented Lagrangian algorithms for infinite-dimensional optimization with equality constraints. FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

A class of augmented Lagrangian algorithms for infinite-dimensional optimization with equality constraints. / Sachs, E.; Sartenaer, Annick.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2005.

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - A class of augmented Lagrangian algorithms for infinite-dimensional optimization with equality constraints

AU - Sachs, E.

AU - Sartenaer, Annick

N1 - Publication code : FP SB010/2005/04 ; QA 0002.2/001/05/04

PY - 2005

Y1 - 2005

M3 - Other report

BT - A class of augmented Lagrangian algorithms for infinite-dimensional optimization with equality constraints

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Sachs E, Sartenaer A. A class of augmented Lagrangian algorithms for infinite-dimensional optimization with equality constraints. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2005.