Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre (revu par des pairs)

langue originaleAnglais
titrePragmatic Markers and their Functions: Applied Perspectives
rédacteurs en chefLudivine Crible
EditeurJohn Benjamins Publishing Company
Etat de la publicationEn préparation - 2019

Série de publications

NomPragmatics & Beyond New Series
EditeurAnita Fetzer
ISSN (imprimé)0922-842X

Thèses de l'étudiant

Discourse Markers in French Belgian Sign Language (LSFB) and Catalan Sign Language (LSC): BUOYS, PALM-UP and SAME: Variation, functions and position in discourse

Author: Gabarro-Lopez, S., 21 sept. 2017

Superviseur: Meurant, L. (Promoteur), Barberà Altimira , G. (Personne externe) (Copromoteur), Degand, L. (Personne externe) (Jury), Vermeerbergen, M. (Personne externe) (Jury), Crasborn, O. (Personne externe) (Jury) & Sinte, A. (Président)

Thèse de l'étudiant: Doc typesDocteur en Langues, lettres et traductologie

Fichier

Contient cette citation

Gabarro-Lopez, S. (2019). To what extent are discourse markers related to age and educational background? A comparative account between two sign languages. Manuscrit en préparation. Dans L. Crible (Ed.), Pragmatic Markers and their Functions: Applied Perspectives (Pragmatics & Beyond New Series). John Benjamins Publishing Company.