G.I. Márk, Laszlo P. Biró, J. Gyulai, Paul Thiry, Philippe Lambin

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre

langue originaleAnglais
titreElectronic properties of novel materials -- Science and technology of molecular nanostructures (American Institute of Physics, Melville, 1999)
Sous-titreScience and technology of molecular nanostructures
rédacteurs en chefH Kuzmany, J Fink, M Mehring, S Roth
Pages323-327
Nombre de pages5
Volume486
étatPublié - 1999

Contient cette citation

Márk, G. I., Biró, L. P., Gyulai, J., Thiry, P., & Lambin, P. (1999). The use of computer simulation to investigate tip shape and point contact effects during scanning tunneling microscopy of supported nanostructures. Dans H. Kuzmany, J. Fink, M. Mehring, & S. Roth (eds.), Electronic properties of novel materials -- Science and technology of molecular nanostructures (American Institute of Physics, Melville, 1999): Science and technology of molecular nanostructures (Vol 486, p. 323-327)