2 Téléchargements (Pure)
langue originaleAnglais
titreResearch and practice in thrombosis and haemostasis
Sous-titreAbstracts of the XXVI Congress of the International Society on Thrombosis and Haemostasis, July 8–13, 2017
Pages1083
Nombre de pages1
Volume1
Etat de la publicationPublié - 2017
EvénementXXVI Congress of the International Society on Thrombosis and Haemostasis - Berlin, Allemagne
Durée: 8 juil. 201713 juil. 2017

Une conférence

Une conférenceXXVI Congress of the International Society on Thrombosis and Haemostasis
PaysAllemagne
La villeBerlin
période8/07/1713/07/17

Thèses de l'étudiant

Study of the potential role of extracellular vesicles in thrombosis associated with paroxysmal nocturnal hemoglobinuria and red blood cell concentrates transfusions

Author: Wannez, A., 12 sept. 2018

Superviseur: Dogne, J. (Promoteur), Mullier, F. (Promoteur), Masereel, B. (Président), Brichard, S. (Personne externe) (Président), Chatelain, C. (Personne externe) (Jury), Chatelain, B. (Jury), Van Den Neste, E. (Personne externe) (Jury), Delettre, F. (Personne externe) (Jury) & Gerotziafas , G. (Personne externe) (Jury)

Thèse de l'étudiant: Doc typesDocteur en Sciences Biomédicales et Pharmaceutiques

Contient cette citation

Wannez, A., Devalet, B., Bouvy, C., Bihin, B., Douxfils, J., Dogne, J-M., & Mullier, F. (2017). The Impact of the Eculizumab on the Thrombogenicity Induced by Extracellular Vesicles in Paroxysmal Nocturnal Hemoglobinuria Patients. Dans Research and practice in thrombosis and haemostasis: Abstracts of the XXVI Congress of the International Society on Thrombosis and Haemostasis, July 8–13, 2017 (Vol 1, p. 1083)