“Some remarks about uses of cosmological anthropic “principles”

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre

titre Origins and Evolution of Life: An Astrobiological Perspective (ed. by M. Gargaud, P. Lopez-Garcia, H. Martin)
Lieu de publicationCambridge
EditeurCambridge University Press
Pages14-25
étatPublié - 2011

Lambert, D. (2011). “Some remarks about uses of cosmological anthropic “principles”. Dans Origins and Evolution of Life: An Astrobiological Perspective (ed. by M. Gargaud, P. Lopez-Garcia, H. Martin) (p. 14-25). Cambridge: Cambridge University Press.
Lambert, Dominique. / “Some remarks about uses of cosmological anthropic “principles”. Origins and Evolution of Life: An Astrobiological Perspective (ed. by M. Gargaud, P. Lopez-Garcia, H. Martin). Cambridge : Cambridge University Press, 2011. p. 14-25
@inbook{b9eb70d9013c487cb813977b825035cf,
title = "“Some remarks about uses of cosmological anthropic “principles”",
author = "Dominique Lambert",
year = "2011",
language = "Fran{\cc}ais",
pages = "14--25",
booktitle = "Origins and Evolution of Life: An Astrobiological Perspective (ed. by M. Gargaud, P. Lopez-Garcia, H. Martin)",
publisher = "Cambridge University Press",

Lambert, D 2011, “Some remarks about uses of cosmological anthropic “principles”. Dans Origins and Evolution of Life: An Astrobiological Perspective (ed. by M. Gargaud, P. Lopez-Garcia, H. Martin). Cambridge University Press, Cambridge, p. 14-25.

“Some remarks about uses of cosmological anthropic “principles”. / Lambert, Dominique.

Origins and Evolution of Life: An Astrobiological Perspective (ed. by M. Gargaud, P. Lopez-Garcia, H. Martin). Cambridge : Cambridge University Press, 2011. p. 14-25.

TY - CHAP

T1 - “Some remarks about uses of cosmological anthropic “principles”

AU - Lambert, Dominique

PY - 2011