Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre

langueAnglais
titreKnighthood and Society in the Middle Ages
rédacteurs en chefDavid Crouch, Jeroen Deploige
EditeurLeuven University Press
Nombre de pages21
étatAccepté/sous presse - 2019

Série de publications

NomMediaevalia Lovaniensia
EditeurLeuven University Press

Nieus, J-F. (Accepted/In press). Sigard’s Belt: The Family of Chocques and the Borders of Knighthood (ca. 980‒1100). Dans D. Crouch, & J. Deploige (eds.), Knighthood and Society in the Middle Ages (Mediaevalia Lovaniensia). Leuven University Press.
Nieus, Jean-François. / Sigard’s Belt: The Family of Chocques and the Borders of Knighthood (ca. 980‒1100). Knighthood and Society in the Middle Ages. Editeur / David Crouch ; Jeroen Deploige. Leuven University Press, 2019. (Mediaevalia Lovaniensia).
@inbook{e015cf024a59407298febc86c1a7792f,
title = "Sigard’s Belt: The Family of Chocques and the Borders of Knighthood (ca. 980‒1100)",
author = "Jean-Fran{\cc}ois Nieus",
year = "2019",
language = "English",
series = "Mediaevalia Lovaniensia",
publisher = "Leuven University Press",
editor = "David Crouch and Jeroen Deploige",
booktitle = "Knighthood and Society in the Middle Ages",

Nieus, J-F 2019, Sigard’s Belt: The Family of Chocques and the Borders of Knighthood (ca. 980‒1100). Dans D Crouch & J Deploige (eds), Knighthood and Society in the Middle Ages. Mediaevalia Lovaniensia, Leuven University Press.

Sigard’s Belt: The Family of Chocques and the Borders of Knighthood (ca. 980‒1100). / Nieus, Jean-François.

Knighthood and Society in the Middle Ages. Ed. / David Crouch; Jeroen Deploige. Leuven University Press, 2019. (Mediaevalia Lovaniensia).

TY - CHAP

T1 - Sigard’s Belt: The Family of Chocques and the Borders of Knighthood (ca. 980‒1100)

AU - Nieus, Jean-François

PY - 2019

Y1 - 2019

M3 - Chapter

T3 - Mediaevalia Lovaniensia

BT - Knighthood and Society in the Middle Ages

A2 - Crouch, David

A2 - Deploige, Jeroen

PB - Leuven University Press

Nieus J-F. Sigard’s Belt: The Family of Chocques and the Borders of Knighthood (ca. 980‒1100). Dans Crouch D, Deploige J, rédacteurs en chef, Knighthood and Society in the Middle Ages. Leuven University Press. 2019. (Mediaevalia Lovaniensia).