Scope and objectives of the LITME@WORK research project

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre

titreDigital media literacy in teamwork and distance work
Sous-titrecompetences, discourse and organizational desing
Lieu de publicationNamur
EditeurPresses universitaires de Namur
Pages3-12
étatPublié - 2019

Collard, A-S., Jacques, J., & Zienkowski, J. (2019). Scope and objectives of the LITME@WORK research project. Dans Digital media literacy in teamwork and distance work: competences, discourse and organizational desing (p. 3-12). Namur: Presses universitaires de Namur.
Collard, Anne-Sophie ; Jacques, Jerry ; Zienkowski, Jan. / Scope and objectives of the LITME@WORK research project. Digital media literacy in teamwork and distance work: competences, discourse and organizational desing. Namur : Presses universitaires de Namur, 2019. p. 3-12
@inbook{7e8194ca543644849859ce007bc7a766,
title = "Scope and objectives of the LITME@WORK research project",
author = "Anne-Sophie Collard and Jerry Jacques and Jan Zienkowski",
year = "2019",
language = "Fran{\cc}ais",
pages = "3--12",
booktitle = "Digital media literacy in teamwork and distance work",
publisher = "Presses universitaires de Namur",

Collard, A-S, Jacques, J & Zienkowski, J 2019, Scope and objectives of the LITME@WORK research project. Dans Digital media literacy in teamwork and distance work: competences, discourse and organizational desing. Presses universitaires de Namur, Namur, p. 3-12.

Scope and objectives of the LITME@WORK research project. / Collard, Anne-Sophie; Jacques, Jerry; Zienkowski, Jan.

Digital media literacy in teamwork and distance work: competences, discourse and organizational desing. Namur : Presses universitaires de Namur, 2019. p. 3-12.

TY - CHAP

T1 - Scope and objectives of the LITME@WORK research project

AU - Collard, Anne-Sophie

AU - Jacques, Jerry