Jean-Marie André, Marie-Claude Roeland, Joseph Fripiat, Christophe Lambert

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre

langue originaleAnglais
    titreComputation in modern science and engineering
    Sous-titreproceedings of the international conference on computational methods in science and engineering
    rédacteurs en chefT. E edited, G Simos
    Lieu de publicationMelville
    EditeurAmerican institute of physics
    Pages147-150
    Nombre de pages4
    VolumeV.2, partA
    ISBN (imprimé)9780735404786
    Etat de la publicationPublié - 2007

Contient cette citation

André, J-M., Roeland, M-C., Fripiat, J., & Lambert, C. (2007). Quantum chemistry and non-equilibrium thermodynamics: does chaos play a role in quantum chemical calculations ? Dans T. E. edited, & G. Simos (eds.), Computation in modern science and engineering: proceedings of the international conference on computational methods in science and engineering (Vol V.2, partA, p. 147-150). American institute of physics.