Power-shaping control: writing the system dynamics into the Brayton-Moser form

A. Favache, D. Dochain, Joseph Winkin

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
étatPublié - 2010

Favache, A., Dochain, D., & Winkin, J. (2010). Power-shaping control: writing the system dynamics into the Brayton-Moser form. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Favache, A. ; Dochain, D. ; Winkin, Joseph. / Power-shaping control: writing the system dynamics into the Brayton-Moser form. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2010.
@book{c3610a4e21034e278d1471976a20ca04,
title = "Power-shaping control: writing the system dynamics into the Brayton-Moser form",
author = "A. Favache and D. Dochain and Joseph Winkin",
note = "Publication code : FP SB010/2010/07 ; QA 0002.2/001/10/07",
year = "2010",
language = "English",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Favache, A, Dochain, D & Winkin, J 2010, Power-shaping control: writing the system dynamics into the Brayton-Moser form. FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

Power-shaping control: writing the system dynamics into the Brayton-Moser form. / Favache, A.; Dochain, D.; Winkin, Joseph.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2010.

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - Power-shaping control: writing the system dynamics into the Brayton-Moser form

AU - Favache, A.

AU - Dochain, D.

AU - Winkin, Joseph

N1 - Publication code : FP SB010/2010/07 ; QA 0002.2/001/10/07

PY - 2010

Y1 - 2010

M3 - Other report

BT - Power-shaping control: writing the system dynamics into the Brayton-Moser form

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Favache A, Dochain D, Winkin J. Power-shaping control: writing the system dynamics into the Brayton-Moser form. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2010.