A. Drame, D. Dochain, Joseph Winkin, P. Wolenski

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
étatPublié - 2010

Drame, A., Dochain, D., Winkin, J., & Wolenski, P. (2010). Periodic solutions of a biochemical reactor distributed parameter model with delay growth response. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Drame, A. ; Dochain, D. ; Winkin, Joseph ; Wolenski, P. / Periodic solutions of a biochemical reactor distributed parameter model with delay growth response. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2010.
@book{fdef8ce0ddcd43b594475d74b72bc081,
title = "Periodic solutions of a biochemical reactor distributed parameter model with delay growth response",
author = "A. Drame and D. Dochain and Joseph Winkin and P. Wolenski",
note = "Publication code : FP SB010/2010/06 ; QA 0002.2/001/10/06",
year = "2010",
language = "English",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Drame, A, Dochain, D, Winkin, J & Wolenski, P 2010, Periodic solutions of a biochemical reactor distributed parameter model with delay growth response. FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

Periodic solutions of a biochemical reactor distributed parameter model with delay growth response. / Drame, A.; Dochain, D.; Winkin, Joseph; Wolenski, P.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2010.

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - Periodic solutions of a biochemical reactor distributed parameter model with delay growth response

AU - Drame, A.

AU - Dochain, D.

AU - Winkin, Joseph

AU - Wolenski, P.

N1 - Publication code : FP SB010/2010/06 ; QA 0002.2/001/10/06

PY - 2010

Y1 - 2010

M3 - Other report

BT - Periodic solutions of a biochemical reactor distributed parameter model with delay growth response

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Drame A, Dochain D, Winkin J, Wolenski P. Periodic solutions of a biochemical reactor distributed parameter model with delay growth response. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2010.