Ilyasse Aksikas, Joseph Winkin, Denis Dochain

Résultats de recherche: Papier de travailArticle de travail

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
ÉditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
étatPublié - 2007

Aksikas, I., Winkin, J., & Dochain, D. (2007). Optimal LQ-feedback control for a class of first-order hyperbolic distributed parameter systems. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Aksikas, Ilyasse ; Winkin, Joseph ; Dochain, Denis. / Optimal LQ-feedback control for a class of first-order hyperbolic distributed parameter systems. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2007.
@techreport{439b9006ab3a4a22843cf3b3777ce6fd,
title = "Optimal LQ-feedback control for a class of first-order hyperbolic distributed parameter systems",
author = "Ilyasse Aksikas and Joseph Winkin and Denis Dochain",
note = "Publication code : FP SB010/2007/03 : QA 0002.2/001/07/03",
year = "2007",
language = "English",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",
type = "WorkingPaper",
institution = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Aksikas, I, Winkin, J & Dochain, D 2007 'Optimal LQ-feedback control for a class of first-order hyperbolic distributed parameter systems' FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

Optimal LQ-feedback control for a class of first-order hyperbolic distributed parameter systems. / Aksikas, Ilyasse; Winkin, Joseph; Dochain, Denis.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2007.

Résultats de recherche: Papier de travailArticle de travail

TY - UNPB

T1 - Optimal LQ-feedback control for a class of first-order hyperbolic distributed parameter systems

AU - Aksikas, Ilyasse

AU - Winkin, Joseph

AU - Dochain, Denis

N1 - Publication code : FP SB010/2007/03 : QA 0002.2/001/07/03

PY - 2007

Y1 - 2007

M3 - Working paper

BT - Optimal LQ-feedback control for a class of first-order hyperbolic distributed parameter systems

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Aksikas I, Winkin J, Dochain D. Optimal LQ-feedback control for a class of first-order hyperbolic distributed parameter systems. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique. 2007.