On the generalized ADI method for the matrix equation X-AXB=C

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
étatPublié - 2002

Thiran, J-P., Matelart, M., & Le Bailly De Tilleghem, B. (2002). On the generalized ADI method for the matrix equation X-AXB=C. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Thiran, Jean-Pierre ; Matelart, M. ; Le Bailly De Tilleghem, Benedicte. / On the generalized ADI method for the matrix equation X-AXB=C. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2002.
@book{91d0c1d6a50c466aaed41a53a16f0a95,
title = "On the generalized ADI method for the matrix equation X-AXB=C",
author = "Jean-Pierre Thiran and M. Matelart and {Le Bailly De Tilleghem}, Benedicte",
note = "Publication code : *FP SB010/2002/06 ; #QA 0002.2/001/02/06",
year = "2002",
language = "English",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Thiran, J-P, Matelart, M & Le Bailly De Tilleghem, B 2002, On the generalized ADI method for the matrix equation X-AXB=C. FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

On the generalized ADI method for the matrix equation X-AXB=C. / Thiran, Jean-Pierre; Matelart, M.; Le Bailly De Tilleghem, Benedicte.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2002.

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - On the generalized ADI method for the matrix equation X-AXB=C

AU - Thiran, Jean-Pierre

AU - Matelart, M.

AU - Le Bailly De Tilleghem, Benedicte

N1 - Publication code : *FP SB010/2002/06 ; #QA 0002.2/001/02/06

PY - 2002

Y1 - 2002

M3 - Other report

BT - On the generalized ADI method for the matrix equation X-AXB=C

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Thiran J-P, Matelart M, Le Bailly De Tilleghem B. On the generalized ADI method for the matrix equation X-AXB=C. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2002.