Piotr Grabowski, Frank Callier

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
étatPublié - 2002

Grabowski, P., & Callier, F. (2002). On the Circle Criterion for Boundary Control Systems in Factor Form: Lyapunov Stability and Lur'e Equations. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Grabowski, Piotr ; Callier, Frank. / On the Circle Criterion for Boundary Control Systems in Factor Form: Lyapunov Stability and Lur'e Equations. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2002.
@book{244289c441b0452880b81705ab3c42aa,
title = "On the Circle Criterion for Boundary Control Systems in Factor Form: Lyapunov Stability and Lur'e Equations",
author = "Piotr Grabowski and Frank Callier",
year = "2002",
language = "English",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Grabowski, P & Callier, F 2002, On the Circle Criterion for Boundary Control Systems in Factor Form: Lyapunov Stability and Lur'e Equations. FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

On the Circle Criterion for Boundary Control Systems in Factor Form: Lyapunov Stability and Lur'e Equations. / Grabowski, Piotr; Callier, Frank.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2002.

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - On the Circle Criterion for Boundary Control Systems in Factor Form: Lyapunov Stability and Lur'e Equations

AU - Grabowski, Piotr

AU - Callier, Frank

PY - 2002

Y1 - 2002

M3 - Other report

BT - On the Circle Criterion for Boundary Control Systems in Factor Form: Lyapunov Stability and Lur'e Equations

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Grabowski P, Callier F. On the Circle Criterion for Boundary Control Systems in Factor Form: Lyapunov Stability and Lur'e Equations. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2002.