New speakers and language policy

Bernadette O'Rourke, Josep Soler, Jeroen Darquennes

Résultats de recherche: Le chapitre dans un livre, un rapport, une anthologie ou une collectionChapitre (revu par des pairs)

langueAnglais
titreOxford Handbook of Language Policy and Planning
rédacteurs en chefJames W. Tollefson, Miguel Pérez-Milans
EditeurOxford University Press
étatAccepté/sous presse - 2018

O'Rourke, B., Soler, J., & Darquennes, J. (Accepted/In press). New speakers and language policy. Dans J. W. Tollefson, & M. Pérez-Milans (eds.), Oxford Handbook of Language Policy and Planning Oxford University Press.
O'Rourke, Bernadette ; Soler, Josep ; Darquennes, Jeroen. / New speakers and language policy. Oxford Handbook of Language Policy and Planning. Editeur / James W. Tollefson ; Miguel Pérez-Milans. Oxford University Press, 2018.
@inbook{d96761b07ab04b7fac3e1a9ea9ee2dbd,
title = "New speakers and language policy",
author = "Bernadette O'Rourke and Josep Soler and Jeroen Darquennes",
year = "2018",
language = "English",
editor = "Tollefson, {James W.} and Miguel P{\'e}rez-Milans",
booktitle = "Oxford Handbook of Language Policy and Planning",
publisher = "Oxford University Press",
address = "United Kingdom",

O'Rourke, B, Soler, J & Darquennes, J 2018, New speakers and language policy. Dans JW Tollefson & M Pérez-Milans (eds), Oxford Handbook of Language Policy and Planning. Oxford University Press.

New speakers and language policy. / O'Rourke, Bernadette; Soler, Josep; Darquennes, Jeroen.

Oxford Handbook of Language Policy and Planning. Ed. / James W. Tollefson; Miguel Pérez-Milans. Oxford University Press, 2018.

TY - CHAP

T1 - New speakers and language policy

AU - O'Rourke,Bernadette

AU - Soler,Josep

AU - Darquennes,Jeroen

PY - 2018

Y1 - 2018

M3 - Chapter (peer-reviewed)

BT - Oxford Handbook of Language Policy and Planning

PB - Oxford University Press

O'Rourke B, Soler J, Darquennes J. New speakers and language policy. Dans Tollefson JW, Pérez-Milans M, rédacteurs en chef, Oxford Handbook of Language Policy and Planning. Oxford University Press. 2018.