Nederlandse taalvaardigheid van Franstalige leerlingen in het Nederlandstalig onderwijs in Brussel: een longitudinaal onderzoek.

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre (revu par des pairs)

langue originaleNéerlandais
titreBrusselse Thema's 14
Lieu de publicationBrussel
EditeurVUBPress
Pages277-292
étatPublié - 2005

Citer ceci

@inbook{5c10c256dff64fb38ef1371b1106475a,
title = "Nederlandse taalvaardigheid van Franstalige leerlingen in het Nederlandstalig onderwijs in Brussel: een longitudinaal onderzoek.",
author = "{Van Mensel}, Luk",
year = "2005",
language = "N{\'e}erlandais",
pages = "277--292",
booktitle = "Brusselse Thema's 14",
publisher = "VUBPress",

}

Nederlandse taalvaardigheid van Franstalige leerlingen in het Nederlandstalig onderwijs in Brussel: een longitudinaal onderzoek. / Van Mensel, Luk.

Brusselse Thema's 14. Brussel : VUBPress, 2005. p. 277-292.

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre (revu par des pairs)

TY - CHAP

T1 - Nederlandse taalvaardigheid van Franstalige leerlingen in het Nederlandstalig onderwijs in Brussel: een longitudinaal onderzoek.

AU - Van Mensel, Luk

PY - 2005

Y1 - 2005

M3 - Chapitre (revu par des pairs)

SP - 277

EP - 292

BT - Brusselse Thema's 14

PB - VUBPress

CY - Brussel

ER -