Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre (revu par des pairs)

langue originaleAnglais
titreTalking Pupils. The ARRUE project 2011. Research results and contributions of experts.
rédacteurs en chefBelen Uranga
Lieu de publicationVitoria-Gasteiz
EditeurServicio Central de Publicaciones del Gobierno Vasco
Pages109-119
Nombre de pages11
ISBN (imprimé)978-84-457-3317-2
Etat de la publicationPublié - 2013

Contient cette citation

Darquennes, J. (2013). Language at school in the Basque Autonomous Community - The ARRUE project as a source of inspiration for minority language acquisition planning in Europe. Dans B. Uranga (Ed.), Talking Pupils. The ARRUE project 2011. Research results and contributions of experts. (p. 109-119). Servicio Central de Publicaciones del Gobierno Vasco.