J.M. Alimi, André Füzfa, V. Boucher, Y. Rasera, J. Courtin, P.-S. Corasaniti

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
étatPublié - 2010

Alimi, J. M., Füzfa, A., Boucher, V., Rasera, Y., Courtin, J., & Corasaniti, P-S. (2010). Imprints of dark energy on cosmic structure formation. 1: Realistic quintessence models and the non-linear matter power spectrum. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Alimi, J.M. ; Füzfa, André ; Boucher, V. ; Rasera, Y. ; Courtin, J. ; Corasaniti, P.-S. / Imprints of dark energy on cosmic structure formation. 1: Realistic quintessence models and the non-linear matter power spectrum. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2010.
@book{97f6958c5402481d817b21ed3146e345,
title = "Imprints of dark energy on cosmic structure formation. 1: Realistic quintessence models and the non-linear matter power spectrum",
author = "J.M. Alimi and Andr{\'e} F{\"u}zfa and V. Boucher and Y. Rasera and J. Courtin and P.-S. Corasaniti",
note = "Publication code : FP SB010/2010/01 ; QA 0002.2/001/10/01",
year = "2010",
language = "English",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Alimi, JM, Füzfa, A, Boucher, V, Rasera, Y, Courtin, J & Corasaniti, P-S 2010, Imprints of dark energy on cosmic structure formation. 1: Realistic quintessence models and the non-linear matter power spectrum. FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

Imprints of dark energy on cosmic structure formation. 1: Realistic quintessence models and the non-linear matter power spectrum. / Alimi, J.M.; Füzfa, André; Boucher, V.; Rasera, Y.; Courtin, J.; Corasaniti, P.-S.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2010.

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - Imprints of dark energy on cosmic structure formation. 1: Realistic quintessence models and the non-linear matter power spectrum

AU - Alimi, J.M.

AU - Füzfa, André

AU - Boucher, V.

AU - Rasera, Y.

AU - Courtin, J.

AU - Corasaniti, P.-S.

N1 - Publication code : FP SB010/2010/01 ; QA 0002.2/001/10/01

PY - 2010

Y1 - 2010

M3 - Other report

BT - Imprints of dark energy on cosmic structure formation. 1: Realistic quintessence models and the non-linear matter power spectrum

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Alimi JM, Füzfa A, Boucher V, Rasera Y, Courtin J, Corasaniti P-S. Imprints of dark energy on cosmic structure formation. 1: Realistic quintessence models and the non-linear matter power spectrum. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2010.