Implied Options in Saving Accounts : valuation and risk management.

Isabelle Platten, Philippe Grégoire, Philippe Goosse

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre

langue originaleAnglais
titreProceedings in European Association of University Teachers in Banking and Finance
Lieu de publicationLisbonne
EditeurEuropean Association of University Teachers in Banking and Finance
étatPublié - 1999

Platten, I., Grégoire, P., & Goosse, P. (1999). Implied Options in Saving Accounts : valuation and risk management. Dans Proceedings in European Association of University Teachers in Banking and Finance Lisbonne: European Association of University Teachers in Banking and Finance.
Platten, Isabelle ; Grégoire, Philippe ; Goosse, Philippe. / Implied Options in Saving Accounts : valuation and risk management. Proceedings in European Association of University Teachers in Banking and Finance. Lisbonne : European Association of University Teachers in Banking and Finance, 1999.
@inbook{a4f03c14b01c46a3bd8311f09392201c,
title = "Implied Options in Saving Accounts : valuation and risk management.",
keywords = "Option, risk management",
author = "Isabelle Platten and Philippe Gr{\'e}goire and Philippe Goosse",
year = "1999",
language = "English",
booktitle = "Proceedings in European Association of University Teachers in Banking and Finance",
publisher = "European Association of University Teachers in Banking and Finance",

Platten, I, Grégoire, P & Goosse, P 1999, Implied Options in Saving Accounts : valuation and risk management. Dans Proceedings in European Association of University Teachers in Banking and Finance. European Association of University Teachers in Banking and Finance, Lisbonne.

Implied Options in Saving Accounts : valuation and risk management. / Platten, Isabelle; Grégoire, Philippe; Goosse, Philippe.

TY - CHAP

T1 - Implied Options in Saving Accounts : valuation and risk management.

AU - Platten, Isabelle

AU - Grégoire, Philippe

AU - Goosse, Philippe

PY - 1999