Évelyne De Vuyst, Séverine Giltaire, Catherine Lambert de Rouvroit, Aline Chrétien, Michel Salmon, Yves Poumay

Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revueArticle

In the original publication, in Fig. 1a, amount of cholesterol should be in lg (and not mg) per epidermis. (Figure presented.)
langue originaleAnglais
journalArchives of Dermatological Research
Les DOIs
Etat de la publicationPublié - 18 juin 2016

Empreinte digitale Examiner les sujets de recherche de « Erratum to: The activation of cultured keratinocytes by cholesterol depletion during reconstruction of a human epidermis is reminiscent of monolayer cultures ». Ensemble, ils forment une empreinte digitale unique.

• Thèses de l'étudiant

Barrier alterations in a reconstructed epidermis as a model for atopic dermatitis

Author: De Vuyst, E., 20 déc. 2016

Superviseur: Poumay, Y. (Promoteur), Lambert De Rouvroit, C. (Copromoteur), Michiels, C. (Président), Gillet, J. (Jury), Brandner, J. (Personne externe) (Jury), Salmon, M. (Personne externe) (Jury) & Nikkels, A. F. (Personne externe) (Jury)