Electron spectroscopies for studying chemical bondings at surfaces

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre

langue originaleAnglais
titreNato Advanced Institute Series 1986
Sous-titreImproved Methods for Examining the Submicron World
rédacteurs en chefJ. W Mc, D. M Gowan
EditeurPlenum Publishing Corp.
Pages51-70
Nombre de pages20
étatPublié - 1986

Caudano, R., Pireaux, J-J., & Thiry, P. (1986). Electron spectroscopies for studying chemical bondings at surfaces. Dans J. W. Mc, & D. M. Gowan (eds.), Nato Advanced Institute Series 1986: Improved Methods for Examining the Submicron World (p. 51-70). Plenum Publishing Corp..
Caudano, Roland ; Pireaux, Jean-Jacques ; Thiry, Paul. / Electron spectroscopies for studying chemical bondings at surfaces. Nato Advanced Institute Series 1986: Improved Methods for Examining the Submicron World. Editeur / J. W Mc ; D. M Gowan. Plenum Publishing Corp., 1986. p. 51-70
@inbook{579dbf686cbe4765ad918d41df41147f,
title = "Electron spectroscopies for studying chemical bondings at surfaces",
author = "Roland Caudano and Jean-Jacques Pireaux and Paul Thiry",
note = "Publication editors : J.W. Mc Gowan, D.M. Shinozaki",
year = "1986",
language = "English",
pages = "51--70",
editor = "Mc, {J. W} and Gowan, {D. M}",
booktitle = "Nato Advanced Institute Series 1986",
publisher = "Plenum Publishing Corp.",

Caudano, R, Pireaux, J-J & Thiry, P 1986, Electron spectroscopies for studying chemical bondings at surfaces. Dans JW Mc & DM Gowan (eds), Nato Advanced Institute Series 1986: Improved Methods for Examining the Submicron World. Plenum Publishing Corp., p. 51-70.

Electron spectroscopies for studying chemical bondings at surfaces. / Caudano, Roland; Pireaux, Jean-Jacques; Thiry, Paul.

Nato Advanced Institute Series 1986: Improved Methods for Examining the Submicron World. Ed. / J. W Mc; D. M Gowan. Plenum Publishing Corp., 1986. p. 51-70.

TY - CHAP

T1 - Electron spectroscopies for studying chemical bondings at surfaces

AU - Caudano, Roland

AU - Pireaux, Jean-Jacques

AU - Thiry, Paul

N1 - Publication editors : J.W. Mc Gowan, D.M. Shinozaki

PY - 1986

Y1 - 1986

M3 - Chapter

SP - 51

EP - 70

BT - Nato Advanced Institute Series 1986

A2 - Mc, J. W

A2 - Gowan, D. M

PB - Plenum Publishing Corp.

Caudano R, Pireaux J-J, Thiry P. Electron spectroscopies for studying chemical bondings at surfaces. Dans Mc JW, Gowan DM, rédacteurs en chef, Nato Advanced Institute Series 1986: Improved Methods for Examining the Submicron World. Plenum Publishing Corp. 1986. p. 51-70