Anne-Sophie Collard, Jerry Jacques, Jan Zienkowski, Monique Ramioul, Geoffroy Patriarche, Thibault Philippette

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre

titreDigital media literacy in teamwork and distance work
Sous-titrecompetences, discourse and organizational design
Lieu de publicationNamur
EditeurPresses universitaires de Namur
Pages187-211
étatPublié - 2019

Contient cette citation

Collard, A-S., Jacques, J., Zienkowski, J., Ramioul, M., Patriarche, G., & Philippette, T. (2019). Digital media literacy in collaborative and distance work: building bridges to key organizational dimensions and challenges. Dans Digital media literacy in teamwork and distance work: competences, discourse and organizational design (p. 187-211). Namur: Presses universitaires de Namur.