Deposit rate regulation and risk taking by banks: the case of savings accounts

Paul Reding, Isabelle Platten, Philippe Grégoire

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre

langue originaleAnglais
titreProceedings in European Association of University Teachers in Banking and Finance, Gotheborg
Lieu de publicationGoteborg
EditeurEuropean Association of University Teachers in Banking and Finance
étatPublié - 2000

Reding, P., Platten, I., & Grégoire, P. (2000). Deposit rate regulation and risk taking by banks: the case of savings accounts. Dans Proceedings in European Association of University Teachers in Banking and Finance, Gotheborg Goteborg: European Association of University Teachers in Banking and Finance.
Reding, Paul ; Platten, Isabelle ; Grégoire, Philippe. / Deposit rate regulation and risk taking by banks: the case of savings accounts. Proceedings in European Association of University Teachers in Banking and Finance, Gotheborg. Goteborg : European Association of University Teachers in Banking and Finance, 2000.
@inbook{c0a2971175a8477db5bcc6d17ecf0668,
title = "Deposit rate regulation and risk taking by banks: the case of savings accounts",
keywords = "Bank regulation, savings accounts",
author = "Paul Reding and Isabelle Platten and Philippe Gr{\'e}goire",
year = "2000",
language = "English",
booktitle = "Proceedings in European Association of University Teachers in Banking and Finance, Gotheborg",
publisher = "European Association of University Teachers in Banking and Finance",

Reding, P, Platten, I & Grégoire, P 2000, Deposit rate regulation and risk taking by banks: the case of savings accounts. Dans Proceedings in European Association of University Teachers in Banking and Finance, Gotheborg. European Association of University Teachers in Banking and Finance, Goteborg.

Deposit rate regulation and risk taking by banks: the case of savings accounts. / Reding, Paul; Platten, Isabelle; Grégoire, Philippe.

TY - CHAP

T1 - Deposit rate regulation and risk taking by banks: the case of savings accounts

AU - Reding, Paul

AU - Platten, Isabelle