Catalyst traces after chemical purification in CVD grown carbon nanotubes

[No Value] Biró, [No Value] Khanh, [No Value] Horváth, [No Value] Horváth, [No Value] Vértesy, A Kocsonya, Z Kónya, Z Osváth, [No Value] Koós, [No Value] Gyulai, [No Value] Zhang, [No Value] Van Tendeloo, Antonio Fonseca, Janos B.Nagy

Résultats de recherche: Autre contribution

Catalyst traces after chemical purification in CVD grown carbon nanotubes. L.P. Biró, N.Q. Khanh, Z.E. Horváth, Z. Vértesy, A. Kocsonya, Z. Kónya, Z. Osváth, A. Koós, J. Gyulai, X.B. Zhang, G. Van Tendeloo, A. Fonseca and J. B.Nagy, in Electronic Propreties of Molecular Nanostructures, XVInt. Winterschool/Euroconference, Kirchberg, Austria, 2001, H. Kuzmany, J. Fink, M. Mehring, S. Roth, eds, American Institute of Physics, AIP Conf. Proc. Vol 591, Melville, New York, 2001, p 183-186.
    langue originaleAnglais
    Etat de la publicationPublié - 2001