I. Aksikas, Joseph Winkin, Denis Dochain

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
étatPublié - 2004

Aksikas, I., Winkin, J., & Dochain, D. (2004). Asymptotic stability of infinite-dimensional semilinear systems: application to a nonisothermal reactor. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Aksikas, I. ; Winkin, Joseph ; Dochain, Denis. / Asymptotic stability of infinite-dimensional semilinear systems: application to a nonisothermal reactor. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2004.
@book{71e68573ab2c4262947e3ecc6aaf139d,
title = "Asymptotic stability of infinite-dimensional semilinear systems: application to a nonisothermal reactor",
author = "I. Aksikas and Joseph Winkin and Denis Dochain",
note = "Publication code : *FP SB010/2004/04 ; #QA 0002.2/001/04/04",
year = "2004",
language = "English",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Aksikas, I, Winkin, J & Dochain, D 2004, Asymptotic stability of infinite-dimensional semilinear systems: application to a nonisothermal reactor. FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

Asymptotic stability of infinite-dimensional semilinear systems: application to a nonisothermal reactor. / Aksikas, I.; Winkin, Joseph; Dochain, Denis.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2004.

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - Asymptotic stability of infinite-dimensional semilinear systems: application to a nonisothermal reactor

AU - Aksikas, I.

AU - Winkin, Joseph

AU - Dochain, Denis

N1 - Publication code : *FP SB010/2004/04 ; #QA 0002.2/001/04/04

PY - 2004

Y1 - 2004

M3 - Other report

BT - Asymptotic stability of infinite-dimensional semilinear systems: application to a nonisothermal reactor

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Aksikas I, Winkin J, Dochain D. Asymptotic stability of infinite-dimensional semilinear systems: application to a nonisothermal reactor. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2004.