A. Drame, D. Dochain, Joseph Winkin

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
étatPublié - 2006

Drame, A., Dochain, D., & Winkin, J. (2006). Asymptotic behaviour and stability for solutions of a biochemical reactor distributed parameter model. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Drame, A. ; Dochain, D. ; Winkin, Joseph. / Asymptotic behaviour and stability for solutions of a biochemical reactor distributed parameter model. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2006.
@book{9960945e983b454fb869128c11fb4db5,
title = "Asymptotic behaviour and stability for solutions of a biochemical reactor distributed parameter model",
author = "A. Drame and D. Dochain and Joseph Winkin",
note = "Publication code : FP SB10/2006/7 ; QA 2.2/1/06/07",
year = "2006",
language = "English",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Drame, A, Dochain, D & Winkin, J 2006, Asymptotic behaviour and stability for solutions of a biochemical reactor distributed parameter model. FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

Asymptotic behaviour and stability for solutions of a biochemical reactor distributed parameter model. / Drame, A.; Dochain, D.; Winkin, Joseph.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2006.

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - Asymptotic behaviour and stability for solutions of a biochemical reactor distributed parameter model

AU - Drame, A.

AU - Dochain, D.

AU - Winkin, Joseph

N1 - Publication code : FP SB10/2006/7 ; QA 2.2/1/06/07

PY - 2006

Y1 - 2006

M3 - Other report

BT - Asymptotic behaviour and stability for solutions of a biochemical reactor distributed parameter model

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Drame A, Dochain D, Winkin J. Asymptotic behaviour and stability for solutions of a biochemical reactor distributed parameter model. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2006.