A. Ignacio, Sabine Henry

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre (revu par des pairs)

langue originaleAnglais
    titreFrom social vulnerability to resilience: measuring progress toward disaster risk reduction
    rédacteurs en chefSusan Cutter, Cosmin Corendea
    Lieu de publicationMunich
    EditeurUnited Nations University Institute for Environment and Human Security (UNU-EHS)
    Nombre de pages136
    Etat de la publicationPublié - 2013

Contient cette citation

Ignacio, A., & Henry, S. (2013). Assessing the vulnerability of populations at high risk to coastal river flooding in the Philippines. Dans S. Cutter, & C. Corendea (eds.), From social vulnerability to resilience: measuring progress toward disaster risk reduction United Nations University Institute for Environment and Human Security (UNU-EHS).