Stephane Valk, Anne Lemaître, L. Anselmo

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
étatPublié - 2007

Valk, S., Lemaître, A., & Anselmo, L. (2007). Analytical and semi-analytical investigations of geosynchronous space debris éwith high area-to-mass ratios. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Valk, Stephane ; Lemaître, Anne ; Anselmo, L. / Analytical and semi-analytical investigations of geosynchronous space debris éwith high area-to-mass ratios. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2007.
@book{e8caf268af53492bb18def00d106c6ea,
title = "Analytical and semi-analytical investigations of geosynchronous space debris {\'e}with high area-to-mass ratios",
author = "Stephane Valk and Anne Lema{\^i}tre and L. Anselmo",
note = "Publication code : FP SB010/2007/38 ; QA 0002.2/001/07/39",
year = "2007",
language = "English",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Valk, S, Lemaître, A & Anselmo, L 2007, Analytical and semi-analytical investigations of geosynchronous space debris éwith high area-to-mass ratios. FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

Analytical and semi-analytical investigations of geosynchronous space debris éwith high area-to-mass ratios. / Valk, Stephane; Lemaître, Anne; Anselmo, L.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2007.

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - Analytical and semi-analytical investigations of geosynchronous space debris éwith high area-to-mass ratios

AU - Valk, Stephane

AU - Lemaître, Anne

AU - Anselmo, L.

N1 - Publication code : FP SB010/2007/38 ; QA 0002.2/001/07/39

PY - 2007

Y1 - 2007

M3 - Other report

BT - Analytical and semi-analytical investigations of geosynchronous space debris éwith high area-to-mass ratios

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Valk S, Lemaître A, Anselmo L. Analytical and semi-analytical investigations of geosynchronous space debris éwith high area-to-mass ratios. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2007.