An activity-based approach of the Belgian National Travel Survey

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
étatPublié - 2001

Série de publications

NomGRT Technical report

Cirillo, C., & Toint, P. (2001). An activity-based approach of the Belgian National Travel Survey. (GRT Technical report). Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Cirillo, Cinzia ; Toint, Philippe. / An activity-based approach of the Belgian National Travel Survey. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2001. (GRT Technical report).
@book{c17786b47ba5420cb2578d5345726347,
title = "An activity-based approach of the Belgian National Travel Survey",
author = "Cinzia Cirillo and Philippe Toint",
year = "2001",
language = "English",
series = "GRT Technical report",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",

Cirillo, C & Toint, P 2001, An activity-based approach of the Belgian National Travel Survey. GRT Technical report, FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

An activity-based approach of the Belgian National Travel Survey. / Cirillo, Cinzia; Toint, Philippe.

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - An activity-based approach of the Belgian National Travel Survey

AU - Cirillo, Cinzia

AU - Toint, Philippe

PY - 2001

Y1 - 2001

M3 - Other report

T3 - GRT Technical report

BT - An activity-based approach of the Belgian National Travel Survey

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Cirillo C, Toint P. An activity-based approach of the Belgian National Travel Survey. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 2001. (GRT Technical report).