Ingrid Bongartz, Andy Conn, Nick Gould, Michael Saunders, Philippe Toint

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

langue originaleAnglais
Lieu de publicationNamur
EditeurFUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Nombre de pages19
Volume13-1997
étatPublié - 1997

Série de publications

NomTechnical report
EditeurDepartment of Mathematics, University of Namur
Numéro13
Volume1997

Bongartz, I., Conn, A., Gould, N., Saunders, M., & Toint, P. (1997). A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization. (Technical report; Vol 1997, Numéro 13). Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.
Bongartz, Ingrid ; Conn, Andy ; Gould, Nick ; Saunders, Michael ; Toint, Philippe. / A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization. Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 1997. 19 p. (Technical report; 13).
@book{bc07d9fae45847bc8a727319ecdbda60,
title = "A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization",
author = "Ingrid Bongartz and Andy Conn and Nick Gould and Michael Saunders and Philippe Toint",
note = "Publication code : {"}*FP SB10/1997/13 ; QA 2.2/1/97/13{"}",
year = "1997",
language = "English",
volume = "13-1997",
series = "Technical report",
publisher = "FUNDP, Facult{\'e} des Sciences. D{\'e}partement de Math{\'e}matique.",
number = "13",

Bongartz, I, Conn, A, Gould, N, Saunders, M & Toint, P 1997, A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization. Technical report, Numéro 13, VOL. 1997, VOL. 13-1997, FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., Namur.

A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization. / Bongartz, Ingrid; Conn, Andy; Gould, Nick; Saunders, Michael; Toint, Philippe.

Namur : FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 1997. 19 p. (Technical report; Vol 1997, Numéro 13).

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueAutre rapport

TY - BOOK

T1 - A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization

AU - Bongartz, Ingrid

AU - Conn, Andy

AU - Gould, Nick

AU - Saunders, Michael

AU - Toint, Philippe

N1 - Publication code : "*FP SB10/1997/13 ; QA 2.2/1/97/13"

PY - 1997

Y1 - 1997

M3 - Other report

VL - 13-1997

T3 - Technical report

BT - A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization

PB - FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique.

CY - Namur

Bongartz I, Conn A, Gould N, Saunders M, Toint P. A numerical comparison between the Lancelot and Minos packages for large-scale nonlinear optimization. Namur: FUNDP, Faculté des Sciences. Département de Mathématique., 1997. 19 p. (Technical report; 13).