Détails du projet

Les dates de début/date réelle1/01/1631/12/16

Résultat de recherche

• 2 Article dans les actes d'une conférence/un colloque

Modelling a parallel corpus of French and French Belgian Sign Language (LSFB)

Meurant, L., Gobert, M. & Cleve, A., mai 2016, Proceedings of the 10th International Conference on Language Resources and Evaluation, LREC 2016. European Language Resources Association (ELRA), p. 4236-4240 5 p.

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceArticle dans les actes d'une conférence/un colloque

Accès ouvert
File
  • Using sign language corpora as bilingual corpora for data mining: Contrastive linguistics and computer-assisted annotation

Meurant, L., Cleve, A. & Crasborn, O., 2016, (Accepté/sous presse) Proceedings of the 7th workshop on the Representation and Processing of Sign Languages:Corpus Mining: LREC 2016. p. 159-166 8 p. (Proceedings of the Workshop on the Representation and Processing of Sign Languages).

Accès ouvert
    File
  • Projets

• 4 Participation à une conférence, un congrès
    • 2 Discours invité
    • 2 Recherche/Enseignement dans une institution externe

And in Namur, what counts as one annotation?

Laurence Meurant (Orateur), Sibylle Fonze (Orateur), Alysson Lepeut (Orateur), Sébastien Vandenitte (Orateur), Alice Heylens (Orateur)
    21 nov. 201922 nov. 2019

Activité: Types de discours ou de présentationDiscours invité

D'un corpus de langue des signes à un dictionnaire bilingue