Si vous avez apporté des modifications à Pure, elles seront bientôt visibles.

Résultat de recherche 2004 2019

Filtre
Poster
2017
3 Downloads (Pure)

Effects of input on written proficiency in L2 English and Dutch: CLIL and non-CLIL learners in French-speaking Belgium

Van Mensel, L., Bulon, A., Hendrikx, I., Meunier, F. & Van Goethem, K., 2017, (Non publié).

Résultats de recherche: Contribution à un événement scientifique (non publié)Poster

File
2016
5 Downloads (Pure)

Assessing Dutch and English immersion education in French-speaking Belgium

Van Mensel, L. & Hiligsmann, P., 2016, (Non publié).

Résultats de recherche: Contribution à un événement scientifique (non publié)Poster

File
2015
4 Downloads (Pure)

Acquisition of intensifying constructions in Dutch and English by French-speaking CLIL and non-CLIL learners

Hendrikx, I., Van Goethem, K., Hiligsmann, P. & Van Mensel, L., 2015, (Non publié).

Résultats de recherche: Contribution à un événement scientifique (non publié)Poster

File
7 Downloads (Pure)

How to measure and integrate socio-affective variables in the evaluation of CLIL

De Smet, A., Mettewie, L., Van Mensel, L., Hiligsmann, P. & Galand, B., 2015, (Non publié).

Résultats de recherche: Contribution à un événement scientifique (non publié)Poster

File
16 Downloads (Pure)

The role of socio-affective variables in French-speaking CLIL and non-CLIL learners

De Smet, A., Meunier, F., Mettewie, L., Galand, B. & Van Mensel, L., 2015, (Non publié).

Résultats de recherche: Contribution à un événement scientifique (non publié)Poster

File