• 1 Citations
  • 1 h-Index
20122020

Résultat de recherche par an

Si vous avez apporté des modifications à Pure, elles seront bientôt visibles.

Résultat de recherche

  • 1 Citations
  • 1 h-Index
  • 3 Article
  • 2 Chapitre
2020

Health literacy and its effects on well-being: how vulnerable healthcare service users integrate online resources

Virlée, J., van Riel, A. C. R. & Hammedi, W., 7 mai 2020, Dans : Journal of Services Marketing. 34, 5, p. 697-715 19 p.

Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revueArticle

2017

EWOM Engagement: Is it worth to talk only about Posters and Lurkers?

Hammedi, W. & Virlee, J., avr. 2017, Social Media and Tourism. Ashgate Publishing

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre

E-WOM engagement: Is it worth talking only about posters and lurkers?

Hammedi, W. & Virlée, J., 1 janv. 2017, Advances in Social Media for Travel, Tourism and Hospitality: New Perspectives, Practice and Cases. Taylor & Francis, p. 161-179 19 p.

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre

2015

Open Innovation Implementation in the Service Industry: Exploring Practices, Sub-practices and Contextual Factors

Virlee, J., Hammedi, W. & Parida, V., 2015, (Accepté/sous presse) Dans : Journal of Innovation Management.

Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revueArticle