Photo de Jerome Mallarge
  • Source : Scopus
  • Calculé d’après le nombre de publications stockées dans Pure et de citations dans Scopus
20112019

Résultat de recherche par an

Si vous avez apporté des modifications à Pure, elles seront bientôt visibles.

Profil personnel

Présentation

Jérôme Mallargé obtained his Bachelor’s degree in economics and management in 2008 and graduated in management (Master’s degree) in 2010 both from the University of Namur.

Former project manager in the banking sector (business engineering projects), he is now researcher in the Business Administration department of the University of Namur on a “Germaine Tillion” project (Walloon Region). Jérôme acts as co-manager of the project that is conjointly governed with the University of Mons (UMons). The research project deals with social innovation by means of a new bike sharing system.

Jérôme Mallargé is doctoral student in marketing under the guidance of Profs. P. Zidda and A. Decrop. His research interest is mainly on collaborative consumption. He is member of the Center for Research on Consumption and Leisure (CeRCLe-UNamur). He is also member of the Center on Consumers and Marketing Strategy (CCMS), the marketing interuniversity research center of the University of Louvain (UCL) and the University of Namur.

 

Empreinte digitale

Passez en revue plus en détail les thèmes de recherche où Jerome Mallarge est actif. Ces libellés thématiques proviennent des travaux de cette personne. Ensemble, ils forment une empreinte digitale unique.
  • 6 Profils similaires

Réseau

Collaboration externe récente au niveau du pays/territoire. Voir les détails en cliquant sur les points ou
  • EMAC 2015

    Jérôme Mallarge (Participant)

    26 mai 201529 mai 2015

    Activité: Types de Participation ou d'organisation d'un événementParticipation à une conférence, un congrès

Votre message a bien été envoyé.
Votre message n’a pas été envoyé en raison d’une erreur.