Prix
Résultats de recherche
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2015 Robert Johnston Award- Highly Commended Awards
Hammedi, W. (Bénéficiaire), 2015
Prix: Prix (y compris les médailles et récompenses)
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2017 Best paper award at TTRA-Angers for "The transition of tourist souvenirs: From the holiday experience to everyday life"
Masset, J. (Bénéficiaire) & Decrop, A. (Bénéficiaire), 28 avr. 2017
Prix: Prix (y compris les médailles et récompenses)
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2017 - Best Research Paper Award (Bob Jonhson Research Award) At the International Research Symposium on Service Excellence in Management (QUIS) Conference 2017 (for the paper entitled a flawless strategy? The effect of losing a contest in a co-creation community)
Hammedi, W. (Bénéficiaire), 2017
Prix: Prix (y compris les médailles et récompenses)
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2017 - Elsevier Prize for the Most Innovative at the 23rd EIRASS conference on Recent Advances in Retailing and Consumer Services Sciences was held in Edinburgh, Scotland for paper “The use of gamification mechanics to increase user and employee engagement in participative healthcare services: A study of two cases”
Hammedi, W. (Bénéficiaire), 2017
Prix: Prix (y compris les médailles et récompenses)
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2017 The Judge's Best Videography Award at ACR Conference for "Tomorrowland Festival-A Heterotopia of Deviation"
Masset, J. (Bénéficiaire) & Decrop, A. (Bénéficiaire), oct. 2017
Prix: Prix (y compris les médailles et récompenses)
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2019 The Outstanding Paper Award at the 8th ATMC Conference for "Very Chic, Voyage Privé...Too good to be true? An analysis of managers' and consumers' perceptions of online luxury tourism"
Masset, J. (Bénéficiaire) & Geerts, A. (Bénéficiaire), sept. 2019
Prix: Prix (y compris les médailles et récompenses)
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Associate editor of Journal of Service Marketing
Hammedi, W. (Bénéficiaire), 2019
Prix: Mise à l'honneur nationale/internationale
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Best Paper Award From the French Marketing Association
Hammedi, W. (Bénéficiaire), 16 mai 2016
Prix: Prix (y compris les médailles et récompenses)
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Bob Jonhson Research Award at the International Research Symposium On Service excellence In Management ( QUIS) Conference
Hammedi, W. (Bénéficiaire), 12 juin 2017
Prix: Prix (y compris les médailles et récompenses)
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Editorial board of Recherches et Applications Marketing ( RAM)
Hammedi, W. (Bénéficiaire), janv. 2022
Prix: Mise à l'honneur nationale/internationale
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Editorial board revue Recherches et Applications Marketing
Hammedi, W. (Bénéficiaire), 1 janv. 2022
Prix: Mise à l'honneur nationale/internationale
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Elsevier Prize for the Most Innovative at the 23rd EIRASS conference on Recent Advances in Retailing and Consumer Services Sciences was held in Edinburgh, Scotland for paper “The use of gamification mechanics to increase user and employee engagement in participative healthcare services: A study of two cases”
Hammedi, W. (Bénéficiaire), 2017
Prix: Prix (y compris les médailles et récompenses)
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Elsevier Prize for the Most Innovative Paper 23rd EIRASS conference on Recent Advances in Retailing and Consumer Services Sciences
Hammedi, W. (Bénéficiaire), 11 juil. 2016
Prix: Prix (y compris les médailles et récompenses)
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Highly Commended Paper in the 2021 Emerald Literati Awards
Hammedi, W. (Bénéficiaire), déc. 2021
Prix: Prix (y compris les médailles et récompenses)
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IBM Research Faculty Award
Hammedi, W. (Bénéficiaire), 1 août 2013
Prix: Mise à l'honneur nationale/internationale
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Project Management Institute Best Research Award (2008)
Hammedi, W. (Bénéficiaire), 2008
Prix: Mise à l'honneur nationale/internationale