Ensemble de données

couverture géographiqueFédération Wallonie-Bruxelles

Résultat de recherche

Fluency and Disfluency across Languages and Language Varieties

Degand, E. (Ed.), Meurant, L. (Ed.), Gilquin, G. (Ed.) & Simon, A. C. (Ed.), 2019, Presses universitaires de Louvain. 300 p. (Corpora and Language in Use)

Résultats de recherche: Livre/Rapport/RevueLivre

To what extent are discourse markers related to age and educational background? A comparative account between two sign languages

Gabarro-Lopez, S., 2019, (En préparation) Pragmatic Markers and their Functions: Applied Perspectives. Crible, L. (Ed.). John Benjamins Publishing Company, (Pragmatics & Beyond New Series).

Résultats de recherche: Contribution dans un livre/un catalogue/un rapport/dans les actes d'une conférenceChapitre (revu par des pairs)

Contient cette citation

Meurant, L. (Créateur) (15 déc. 2015). Corpus LSFB. First digital open access corpus of movies and annotations of French Belgian Sign Language (LSFB). Université de Namur.