Description
Assessing English and Dutch CLIL education in French-speaking Belgium: linguistic, cognitive and socio-educational perspectives.Période | 23 mars 2018 → 24 mars 2018 |
---|---|
Type d'événement | Une conférence |
Emplacement | Freiburg , AllemagneAfficher sur la carte |
Degré de reconnaissance | International |
Contenu connexe
-
Résultat de recherche
-
Effects of input on L2 writing in English and Dutch: CLIL and non-CLIL learners in French-speaking Belgium
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Assessing Content and Language Integrated Learning (CLIL) in the French-speaking Community of Belgium: linguistic, cognitive and educational perspectives
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Does CLIL shape language attitudes and motivation? Interactions with target languages and instruction levels
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
CLIL, an elitist language learning approach? A background analysis of English and Dutch CLIL pupils in French-speaking Belgium
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Classroom anxiety and enjoyment in CLIL and non-CLIL: Does the target language matter?
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Projets
-
Assessing Content and Language Integrated Learning
Projet: Recherche
-
Socio-affective variables in primary and secondary CLIL schools
Projet: Projet de thèse