Description
Immersieonderwijs en de effecten op cognitie. Longitudinale studies naar verbale en non-verbale ontwikkeling.Période | 7 déc. 2018 |
---|---|
Type d'événement | Une conférence |
Emplacement | Roubaix, FranceAfficher sur la carte |
Degré de reconnaissance | International |
Contenu connexe
-
Projets
-
Socio-affective variables in primary and secondary CLIL schools
Projet: Projet de thèse
-
Assessing Content and Language Integrated Learning
Projet: Recherche
-
Résultat de recherche
-
CLIL, an elitist language learning approach? A background analysis of English and Dutch CLIL pupils in French-speaking Belgium
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Assessing Content and Language Integrated Learning (CLIL) in the French-speaking Community of Belgium: linguistic, cognitive and educational perspectives
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Effects of input on L2 writing in English and Dutch: CLIL and non-CLIL learners in French-speaking Belgium
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs
-
Classroom anxiety and enjoyment in CLIL and non-CLIL: Does the target language matter?
Résultats de recherche: Contribution à un journal/une revue › Article › Revue par des pairs