Introduction: Le multilinguisme en contexte éducatif au 21ème siècle : Perspectives critiques.

Translated title of the contribution: Introduction. Multilingualism and education in the 21st century: Critical perspectives.

Luk Van Mensel, Christine Helot

Research output: Contribution to journalArticle

Original languageFrench
Pages (from-to)9-17
JournalCahiers internationaux de sociolinguistique
Issue number16
Publication statusPublished - 22 Nov 2019

Keywords

  • education
  • multilingualism
  • critical perspective

Cite this

@article{f1f6c8fe84f6447ca05de3d563e2e663,
title = "Introduction: Le multilinguisme en contexte {\'e}ducatif au 21{\`e}me si{\`e}cle : Perspectives critiques.",
keywords = "education, multilingualism, critical perspective",
author = "{Van Mensel}, Luk and Christine Helot",
year = "2019",
month = "11",
day = "22",
language = "Fran{\cc}ais",
pages = "9--17",
journal = "Cahiers internationaux de sociolinguistique",
issn = "2257-6517",
publisher = "L'Harmattan",
number = "16",

}

Introduction : Le multilinguisme en contexte éducatif au 21ème siècle : Perspectives critiques. / Van Mensel, Luk; Helot, Christine.

In: Cahiers internationaux de sociolinguistique, No. 16, 22.11.2019, p. 9-17.

Research output: Contribution to journalArticle

TY - JOUR

T1 - Introduction

T2 - Le multilinguisme en contexte éducatif au 21ème siècle : Perspectives critiques.

AU - Van Mensel, Luk

AU - Helot, Christine

PY - 2019/11/22

Y1 - 2019/11/22

KW - education

KW - multilingualism

KW - critical perspective

M3 - Article

SP - 9

EP - 17

JO - Cahiers internationaux de sociolinguistique

JF - Cahiers internationaux de sociolinguistique

SN - 2257-6517

IS - 16

ER -